Avkoppling

Skönt att var hemma efter en rätt fullspäckad arbetsdag. Det mesta har krånglat men på något sätt så var allt i sin ordning när det var dags att med lätta steg dra sig hemåt.

På lunchen var jag i city för att köpa en födelsedagspresent till en av våra vänner som fyller år idag.
Fantasin hade fullständigt tagit siesta och det blev till sist ett presentkort på en CD. Då musiksmaken på jubilaren är något oklar tyckte jag att det var bäst att han får välja själv.
När jag stod i kön till kassan kom en äldre dam, (och då menar jag äldre), och ville gå före för hon var så stressad. Jag tänkte att jag har bara en kvart kvar på min lunchrast, men varför vara ego, så hon fick gå före.
Nöjd med inköpet och fem minuter sen kom jag till jobbet, men flex är ju en bra uppfinning såna gånger.

Nu ska jag ha en skön kväll och äta en god middag. Närmare bestämt tandorikyckling och ris.
Sedan blir det nog inte så många knop gjorda i kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0