Besviken

Veckans ris går till kvällens röstning i Melodifestilvalen.



Har ägnat en stor del av kvällen åt att följa Melodifestivaluttagningen. Det är i vanliga fall inte något jag lägger särskilt stor vikt vid och jag brukar inte förfasa mig över att "fel låt vann."
Den här gången tyckte jag ändå att Anna Bergendahl gjorde ett väldigt bra framträdande och det var märkligt att hon inte fick gå vidare till nästa omgång.
Danmarks och Cyperns bidrag gillade jag också. Det innbär dock inte att jag kommer att titta på lördagens program.
På något sätt känns det, (i alla fall just nu), som om Melodifestivalen spelat ut sin roll.

Nåja, det här är ju inget livsavgörande ämne så jag ska sluta sura och göra mig klar för ett möte med John Blund.
Förhoppningsvis vaknar jag god och glad i morgon bitti.:)

Lägger in Annas låt här i alla fall.

Kommentarer
Postat av: ormbunke

Jag brukar inte titta med något stort intresse. Med undantag när en svensk sjunger. Det blir nog inget tittande på lördag då det är en tävling för ömsesidig beundran för östeuropeerna. Hur kan låten från Ukraina gå vidare?Min åsikt. Ha en bra helg. Anita

2010-05-28 @ 08:59:20
URL: http://blomfoton.blogspot.com/
Postat av: Annelie

Jag tycker vi skiter i den där festivalen.....

Och Anna kommer det att gå bra med ändå, hon har ju en sån säregen röst. Jag vill i alla fall höra mer av henne!

2010-05-28 @ 15:17:28
URL: http://dartanjang.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0