Värmde hjärtat

Tack Kerstin för den fina utmärkelsen!
 
Den värmde hjärtat och jag blev jätteglad. Det känns ju uppmuntrande att det kan var roligt att titta in här hos mig.:)
Jag brukar ju också hälsa på hos dig och hitta både vackra och roliga bilder och tänkvärda ord.
Så grattis till din utmärkelse. Du är väl värd den!

Jag väljer att tillägna utmärkelsen till Er ALLA som mer eller mindre ofta hälsar på här i min blogg. Jag tror inte jag klarar att bestämma vilka fem  jag ska skicka till.:)

I utmärkelsen ingick att beskriva tre av mina intressen.

Jag älskar att fotografera och fotobloggandet är det intresse som jag ägnar mest tid åt just nu, (även om jag inte hinner med så mycket som jag önskar).
Det är så inspirerande att se andras bilder och lära sig olika tips och knep. Dessutom är det både rolig och tänkvärd läsning.

Resa är ju alltid spännande och det gör jag gärna när tillfälle ges. Att se nya platser och träffa nya människor är både trevligt och lärorikt.

Familj och vänner är förstås det viktigaste att hinna med, så det är förstås det som ligger mig allra varmast om hjärtat. 

Sedan har jag en massa andra intressen också, men det får jag väl försöka få med i bloggen en annan gång.:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0