MusikOfotoautomaten- Tidigare idolfavoriter

Tidigare idolfavoriter är temat hos Pialotta och MusikOfotoautomaten denna helg.




Ett passande tema nu när nya idoluttagningen har börjat. Tänk så många fina artister som har fått möjlighet att komma igång med sin karriär.
Juryn har ju haft rätt hårda nypor ibland men har samtidigt gett många bra tips och råd.

De artister Pialotta har presenterat är fantastiskt bra. Jag har valt några som också utmärkte sig som mycket bra artister.


Marcus Fagervall har en rätt speciell röst och är en fantastiskt bra sångare. Tove Styrke blommade upp varje gång hon ställde sig på scenen och Calle Kristiansen gjorde en i mitt tycke suverän insats i vinnarlåten, Higer, även om han inte vann.













Här
hos Pialotta hittar du mer musik




Kommentarer
Postat av: Pialotta

Triss i favoritrosade för mig oxså.. det finns hur många som helst talanger.. fagervall var oxså en av dom för min del och Tove och Kalle så klart.. Kalle är från min stad hörde honom life i somras här:) Nu följer vi fortsättningen i kväll igen.. Ha de.. spännande.. jag lägger upp mina favoriter för var kväll nu på Facebook:)

2010-09-10 @ 19:41:13
URL: http://kafferasten.blogg.se/
Postat av: Lena

Markus Fagervall är en av mina favoriter också, även Kalle och Tove är bra. Tove kommer jag inte ihåg från själva tävlingen eftersom jag inte följt alla avsnitt i Idols historia.

2010-09-10 @ 21:11:43
URL: http://blogg.aftonbladet.se/artan
Postat av: Mia

Markus är underbar...vilken röst den killen har! Och lilla Tove...mmmm.... L

2010-09-12 @ 07:07:39
URL: http://matmia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0