Tema Fredag - Energi

Hos Sinneskatten och Tema Fredag är det energi som är mottot denna gång. Denna vinter har slukat en hel del energi pga av den långvarig kylan.  
Det blir en "upplightlampa" som får stå modell idag. Glödlampan är av lågenergimodell och sprider ljus i vårt datarum.:)
Där har jag tillbringat en hel del tid för att få ordning på diverse datakrångel.

Det får även bli en bild på Echinaforce som jag kurerat min förkylning med. (Kanske man blir bra efter en vecka med medicin och 7 dagar utan, men det känns i alla fall bättre med).:)
Hoppas att få lite mer energi i kroppen nu.





Här hos Sinneskatten hittar du andras bilder till temat

Kommentarer
Postat av: Monica

Hej jag har saknat dej;-)

Här var det fullt med energi.

Den hjälper säkert medicinen, har man bara tron så hjälper det mesta. Ja dessa datorer kan ställa till det för en, och värst är dom som sitter i bilarna.

Ha en skön fredagkväll;-)

Postat av: Pysselfarmor

Jättebra är den!

Postat av: Jah Hollis

Lycka till med förkylningen. Jag har haft förkylning och hosta, mer eller mindre i tre veckor nu. Det vill inte ge sig.

2011-01-29 @ 10:57:22
URL: http://jahhollis.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0