Semester

Tänk så underbart att få ha semester och kunna stiga upp på morgonen och njuta av sitt kaffe i lugn och ro.
Solen skiner och det börjar bli varmt, härligt och somrikt ute.

Det gäller att ta tillvara tiden, stanna upp och känna och njuta. Ofta rusar man i runt i ekorrhjulet och  tänker på det man ska göra senare, resa hit eller dit, måla tavlor, bygga om eller nytt med mera. 

Jag har gjort depåstopp och befinner mig HÄR och NU. Det här är LIVET!

Jag önskar att ALLA fick känna så här åtminstone då och då!






Nu har jag haft tid att "hålla på" med datorn också och botanisera lite. Det resulterade i att jag lägger in mig i
Skellefteåbloggkartan.se! href="http:/bloggkartan.se">bloggkartan.se</a>!" target="_blank">

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0