Monday, monday

Så börjar en ny vecka igen!
Måndagen är alltid lite tung även om man har haft en lugn och skön helg. Det är fullt ös och man får hänga med så gott det går.

Idag träffade jag en äldre dam på jobbet som var så god och glad att det sken om henne. Det smittade av sig och jag kom på mig att småle flera gånger under dagen.  Måndagen gick som en dans.

Det säjs att man ska ställa en spegel framför sig där man brukar vistas på arbetet. Som man ser ut när man tittar i den på morgonen, så blir ens dag. Jag har inte provat, men vem vet....

Tänk vad ett leende kan göra!)




Kommentarer
Postat av: Magdalena

Wow vilken fin bild på blomman man får vårkännslor att krypa fram redan fast det är sååå länge kvar.

2010-11-29 @ 22:15:19
URL: http://rundviksbloggen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0