Musik & Foto - Duo

Duo är temat i Musik & Foto hos Pialotta. Rubriken fick mig att associera till Volvo Duett. Jag vet inte riktigt varför, men jag tycker den är riktigt fin i alla fall.:)

Volvo duett v sst.jpg

Det finns som tur är en hel del att välja bland. En av mina större favoriter är Totta Näslund. Här sjunger han duett med Josefin Nilsson som ju också har en härlig röst.

Elvis Presley och Celine Dion är ingen dålig komination det heller.

Kunde inte motstå det sista inlägget med the DU ettes. bara för namnets skull om inte annat.:)







Här
hittar andras inlägg

Kommentarer
Postat av: Lena

Låten med Totta och Josefin är s¨å bra. Det är verkligen två härliga artister. Elvis och Celine...otroligt bra. Tredje låten blev man så glad utav.

ha en trevlig helg

Postat av: Lena

Låten med Totta och Josefin är s¨å bra. Det är verkligen två härliga artister. Elvis och Celine...otroligt bra. Tredje låten blev man så glad utav.

ha en trevlig helg

Postat av: Birgitta

Bra och trevliga val! Den sista var häftig tycker jag :)

Elvis verkade inte helt bekväm i duettrollen tycker jag - höll tillbaka en hel del för att ge plats åt Celine :)

Ha en skön helg!

Postat av: agnetha

Härliga låtar. Totta gillar jag helskarpt!!!

Var du med på Flowerpowertiden???

2011-02-18 @ 23:19:37
URL: http://agnetha52.blogspot.com
Postat av: Monica o Jacob

Favorit blir Totta men kul att höra Du-ettes, undrar om jag har missat dom jag som tyckte jag hängde med överallt i musikens värld.

Ha en skön lördag i kylan, vi har -24,7 nu;-(

Postat av: Camilla "Lillagul"

Min favvo här blir The Du-ettes en låt man blev glad av så här på lördagförmiddagen :)

Kul att du gillade Burhan G o Medina :)

Trevlig helg !

2011-02-19 @ 10:04:45
URL: http://camillalillagul.blogspot.com
Postat av: Mia

Men så trevligt! Ännu en Totta... L

Dessutom hade jag också tänkt lägga in en bild på Volvo Duett...=))

2011-02-20 @ 09:50:03
URL: http://matmia.blogg.se/
Postat av: Erik "Semlan"

Ja men hur funkar det där! Elvis har ju varit "jordgubbe" ett tag nu. Celine Dion ser ut som i fjol. Hur?

Tekniken som kan göra vad som helst nu om pengarna finns...

Men första med Totta, underbar! Trist att han inte fick fortsätta.

Han kommer alltid att stanna kvar hos mig. :-) Hans blueskänsla och skönt hesa röst, här ganska bra tillsammans med "Ainbusk"-Josefin.

Postat av: Pialotta

Totta.. älskade Totta Näslund.. mycket love i den låten och jag gillar ju oxså honom:)

Elvis är aldrig fel tillsammans med en underbar sångerska:)



Tänk så mycket bra musik man kan få in i den här jukeboxen av oliktänkande:) Bilden är suverän:)

2011-02-21 @ 12:13:47
URL: http://kafferasten.blogg.se/
Postat av: Anni

Jag är nog lite korkad - vadå Elvis och Celine? Han dog ju innan hon föddes?

2011-02-23 @ 15:20:25
URL: http://vardagsnjutning.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0