Fototriss del 142 - GISSA TEMAT


FOTOTRISS!
Temat denna vecka är Gissa Temat.

Har varit på resa i England nyligen. Det var en mycket intressant upplevelse och jag tänkte därför använda mig av lite bilder därifrån för mitt tema.

Första fotot är Stone Henge, nummer två Abbey och trean är från Wood Henge. Alla tre är imponerande sevärdheter med en spännande historia.

Man kan säkert hitta flera förslag  till temat som är helt gångbara, men jag skriver mina förslag i kommentaren.











Här hittar du andras teman

Kommentarer
Postat av: Misswhatsit

Stenrikt eller Stenmonument tänkte jag mig som tema.

2011-07-03 @ 21:44:08
Postat av: Pumita

Ruiner tänkte jag men det är ju inte så långt ifrån. ;)

Postat av: Axart

Stenar, älskar stenar:)



Ha en bra sommar!



AX

Postat av: Erik "Semlan"

Ser ditt svar, jag var också inne på ruiner (som Pumita), men tredje fotots stenar ser ju inte så gamla ut.

Om stället heter Wood Henge, varför då en massa stenar? Hur tänkte britterna där!?

Kul att din resa gav intressanta upplevelser! :-)

Postat av: Jah Hollis

Fornminnen, var min fösta tanke.

Stonehenge är fint. Jag har varit där ett par gånger genom åren.

2011-07-06 @ 15:51:18
URL: http://jahhollis.blogspot.com/
Postat av: My Svensk

Verkligen ingen aning xD



Men fina bilder!

2011-07-09 @ 22:13:40
URL: http://mysvensk.blogg.se/
Postat av: Pialotta

Trevligt att se andra länders kultur.. stenrikt eller monument .. ja så var det:) Ha de gott i Sommaren:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0