Mångalen

Äntligen hemma efter en fullständigt galen arbetsdag. Det är sannerligen fullmåne i sin prydno:)
 
 
 
Tyvärr kan jag inte beskriva detaljerna utan att trampa över vad gäller tystnadsplikt och utlämnande av privata företeelser så jag nöjer mig med att beklaga mig i största allmänhet.
 
Som tur är finns det ändå en massa positiva saker i mitt liv att glädja sig åt. Till helgen kommer dottern och hennes pojkvän på besök och helgen därpå sonen och hans flickvän. Längtar!
Eftersom vi bor många mil från varandra blir det inte så ofta vi ses live. Som tur är  finns ju andra sätt att hålla kontakt, men det är härligt att få träffas en hel helg:)
Förra veckan tittade jag igenom en massa gamla foton och jag är fortfarande nostalgisk. Jag får nog plåga dom med en stunds fototittande. Undrar om dom kommer ihåg alla grejor som finns dokumenterade på kort. 
 Kopplar av med lite avslappnande musik. Snart är det helg! :)
 
Här kan du också lyssna på Moon embrasing the sun. (.http://youtu.be/oLUil39AVmo)
 
 

Kommentarer
Postat av: Nett

Hoppas att du fick / får en fin helg!

2012-11-03 @ 12:22:54
URL: http://www.enkoppkaffe.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0