Fredagsmys

Så var det då fredag igen och arbetsveckan är slut. Det ska bli sååååå skönt att bara ta det lugnt i helgen och pyssla lite hemma. Under en lång period har det varit rätt fullt upp på alla vis.
 
En avkopplande sysselsättning emellanåt har varit de olika fotoutmaningar som pågår under både vecka och helg. Jag har rätt nyligt skaffat en bättre digitalkamera än min gamla så de senast tagna fotona är i betydligt bättre skick än de  som tagits innan dess. De flesta av mina foton hör dock än till den äldre kategorin.

Har även skaffat ett redigeringsprogram så man kan fixa till en del skavanker. Dock inget avancerat. Jag är så imponerad av alla duktiga fotografer som deltagit i fototrissar med flera aktiviteter. Man får väl se och lära så kanske de egna alstren också förbättras. Jag tycker i alla fall att fotandet är jätteroligt och det är ju bra det.

Nu ska jag tillreda en god middag och sedan blir det nog inte många knop gjorda denna dag. 


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0