Sköna söndag

Vaknar idag av en våt puss i ansiktet. Det är min dotters katt som hälsar mig välkommen till en ny härlig dag.

Efter en rätt intensiv konferens i fredags avslutade jag veckan med en supertrevlig kväll med mina ungdomar. Vi gick ut och åt en fantastisk middag med mycket trevlig service på en av huvudstadens mer fasionabla matställen. Både min dotter och son har närstående födelsedagar, så det passade ju bra med gemensam födelsedags-middag. Alltid roligt att ses !

På lördagen åkte sonen till London med en kompis för att se på fotboll. Dotten och jag gick på SPA. Ljuvligt ! Känner mig som ny.

Stannat i Stockholm över helgen och åker hem sent ikväll. Tänkte vara ledig imorgon också. Det är länge sedan
jag kunde vara hemma och ägna mig åt hemmets vrå en vanlig vardag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0