Arkiverat 8 - 2010 02 27

Hos Nature footstep är det dags för Arkiverat. Det här blir mitt bidrag idag.

Den här bilden är tagen i mars 2008 på en resa till Thailand.
Vi åkte till en liten badsjö där den Thailändske kungen brukar koppla av och ta ett dopp tillsammans med sin familj. Området stängs då av så dom får vara ifred. Annan tid är det öppet för allmänheten

Det var en härlig och avkopplande upplevelse. Just nu önskar mig verkligen en resa dit men får nog nöja mig med denna tillbakablick i arkivet.






Om du kollar här hittar du fler ARKIVVILDER.

Kommentarer
Postat av: mimmi

Ja nog önskade man att man var där när man ser din underbara bild här :)

Postat av: ormbunke

Jaha , då är det att ha badat kungligt.Ja det hade varit gott att krypa ner i ett varmt vatten i Thailand. Ha en bra lördagskväll. Anita

2010-02-27 @ 17:25:43
URL: http://blomfoton.blogspot.com
Postat av: Bildgatan-Avsändare Margareta

Jag med, önskar mig dit. Min lilleman (yngsta sonen) är på en resa i trakterna under tre månader, just nu tror jag han är i Vietnam, har varit i Laos och Bangkok.



Kommer nog tillbaka till Thailand åtminstone när de ska hemåt.



VIilken underbar bild och just där skulle jag vilja vara just nu.

Postat av: NatureFootstep

vilken tur att man i alla fall har lite kort att minnas vid. :) Det ser ljuvligt ut..

2010-03-01 @ 20:01:01
URL: http://nfbild.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0