Macro Lovers # 25


Här hittar du fler Macrofoton

Till Birgittas Macro Lovers idag, lite sent eftersom jag inte var hemma i torsdags, har jag ett foto från den gångna veckan på våra buskar bredvid altanen som har knoppar som bara väntar på lite mer sol och värme för att slå ut.

De andra två bilderna är tagna av rosor som jag fick av dottern när hon var hemma på besök. Dom stod sig och var fräscha två veckor. 
Jag tycker dessutom att dom var vackra när dom börjat vissna, som på sista bilden, så det fick bli ett foto på det också.:)









Kommentarer
Postat av: Monica o Jacob

Fina macros, ja nu är det mycket på G i trädgården vilket är helt ljuvligt.

Ha en skön lördagkväll;-)

Postat av: Birgitta - Macro Lovers

Jättefina bilder!

Det växer så det knakar nu. Härligt :)

2010-06-05 @ 17:35:03
URL: http://macros.blogg.se/
Postat av: Anna ..dansar in

Mmmmm du jag älskar verkligen att få se att få komma nära..läckert..superläckert


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0