FredagsTema - Detta gör mig lycklig

Sinneskattens FredagsTema idag är DETTA GÖR MIG LYCKLIG.

Det finns mycket som gör mig lycklig och jag ser gärna glädje och lycka i ganska små saker. Ska man vänta på den stora lyckan kan man ibland få vänta länge.

Att sitta på altanen på vår stuga och titta på vatten och himmel som skiftar färg hela tiden ger mig ro och lycka.
Andra glädjeämnen är att umgås med familj och vänner. Trevligt att ses över en bit mat och bara trivas tillsammans. Att sitta ute en sommarkväll och grilla korv vid brasan är rätt gemytligt.

En bukett tulpaner är också något att glädjas åt. Nu finns dom ju att köpa nästan hela året, men för mig betyder dom att nu är det vår.

I vår stressade värld känns det viktigt att stanna till emellanåt och bara VARA.





Här kommer fler inslag på temat DETTA GÖR MIG LYCKLIG.

Kommentarer
Postat av: Pialotta

helt klart.. kunde varit mina ord.. kalas att bara vara i nuet och just i tanken för stunden.. finfina bilder du fotat för temat:) Ha de gott.. riktigt gott.. det är ju fredag:)

Postat av: Monica o Jacob

Kan inte annat än hålla med;-)

Ha en skön fredag;-)

Postat av: carina/sinneskatten

Precis dit jag ville komma med mitt val denna fredag!

Som san Närking säger jag Fiiiint jobbat.

2010-03-19 @ 06:57:59
URL: http://sinneskatten.blogspot.com
Postat av: Hedwig

Ja dess stunder av lycka lever man länge på.

2010-03-19 @ 07:38:00
URL: http://veckansdagar.blogspot.com
Postat av: anki

bra illustrerat, blandade bilder :-) ja lycka kan vara både stort och smått...



det här att bara vara, det är mitt motto :) kunna slappa och inte känna press att man måste göra nått, utan man gör det man själv känner för



toppen bidrag och härliga bilder



ha en skön fredag

2010-03-19 @ 08:32:29
URL: http://engstromsfoto.se
Postat av: Min fotodagbok

Fina foton, helt i min smak!

Naturen. gemenskap och blombuketten.

ha en fin fredag!//B.

Postat av: mimmi

Så fina bilder och jag håller med dig helt :)

Postat av: Rantamor-På Näthinnan

Vackert. Vackra foton av din lycka, som säkert är många andras lycka också.

Oj va fin fotot är där det ser ut att brinna bort i hotisonten. Ser ut som en stor majbrasa.



Ha en bra fredagkväll.

2010-03-19 @ 17:00:05
Postat av: Photos by Storm

Åh, så vackert. Jag förstår att du är lycklig där/Lis

2010-03-19 @ 19:35:16
URL: http://photobystorm.blogspot.com/
Postat av: whatthefuckdotcom

Härligt :)

2010-03-19 @ 21:44:08
URL: http://wtfdcom.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0