Ordlös onsdag - Vintersport




Fler inslag i Ordlös Onsdag hittar du här

Kommentarer
Postat av: Misswhatsit

Kanske inlägget är lite långsökt, men renarna har som sport att ta sig fram i snön. Själv var jag ute på sparktur när jag tog bilden

2010-03-17 @ 18:52:09
Postat av: Rantamor-På Näthinnan

Oj va läckert och du slog ju flera flugor på smällen. Sparkåkning är ju riktigt kul, kommer ihåg när man var lite och la ihop många sparkar och lekte tåg. Då fanns inga datorer att blogga på...



Gillar renar..men inte på vägen...om man ska köra bil. Gillar bäst min ren som ligger i frysen och ger oss jättekulinariska middagar...



Ha d gott.

2010-03-17 @ 19:22:17
Postat av: mimmi

Det blev ju två saker i ett :) det var inte dåligt :) en jätte mysigt foto som jag kan njuta av för här ser man inte sånt gå på vägarna :)

Postat av: cilla/wiccan

vilken härlig bild. kramisar

2010-03-17 @ 20:43:15
URL: http://wiccankraft.blogg.se/mumsfillibabba
Postat av: Artlover

Om jag inte var så pragmatisk så skulle jag nog läsa av bilden som du gjorde.

Kul att se sådant också, särskilt när man bor i hufvudstaden:-)

Postat av: Maria G

Snygg och härlig bild på renarna!

Ha en fin torsdag!

2010-03-18 @ 00:29:00
URL: http://minaordminabilder.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0