Ledig dag

Äntligen ledig!
 
Det har varit en hektisk period. Jag har inte varit hemma mer än några timmar per dygn och då har jag sovit, så det har inte blivit mycket gjort vid hemmets härd.
Den här dagen ska jag visserligen åtgärda ett antal pockande arbetsuppgifter, men också spela lite härlig musik, blogga och läsa andras blogginlägg och bara njuta. 

Bara att få starta dagen med frukost, kaffe och tidnigsläsande i lugn takt är en härlig vardagslyx. Detta är MIN DAG.



Deltar också i Lina Gardelids tävling där hon lottar ut tre fina priser av sina egna konstnärliga alster

Tävling!

Kommentarer
Postat av: Rantamor-På Näthinnan

Grattis till din dag och njut...

Och ha en trevlig fredagkväll...

2010-10-01 @ 11:49:36
URL: http://rantamor.blogspot.com/
Postat av: Monica

Visst är det härligt med lite kvalitetstid för sej själv.En del dagar far man omkring som en skållad råtta, sedan måste ju alla fyrbenta ha sitt men det är en kär uppgift faktiskt;-)

Vilken otroligt läcker färg på blomman, ha en skön fredag;-)

2010-10-01 @ 12:57:47
URL: http://ingermix.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0