Musik & Foto - Musiker / grupper som sticker ut. Attityd

Hos Pialotta är det dags för Musik & Foto. Det är ATTITYD som gäller.
Vi ska beskriva musik/musiker/grupper med attityd som sticker ut. Det här tål att funderas på.

Här har vi dotterns katt. Han har en härlig attityd till det mesta. För att inte tala om damerna på TV:n.:)




Efter viss tankemöda blev det dessa låtar som får illustrera attityderna.

Shania Twain är en dam med mycket attityd och en härlig sångröst.





Hammerfall är hårdrockare med både attityd och härligt drag i sina låtar.
Att sångaren dessutom är sympatisk och gjorde ett bra jobb i Körslaget gör ju inte saken sämre.:)





Här hittar du mer musik

Kommentarer
Postat av: Pialotta

Hammerfall absolut en av de bästa svenska hårdrockarna.. attityd.. verkligen .. gillar, gillar, gillar.. katten på TV-n var oxså kul :)

Postat av: Monica

Patsy och Edwina har väl attityd om några,haha så skulle man vara. Katter har ju en avslappnad attityd som man också skulle apa efter.

Shania och Hammerfall får fart på en en lördagförmiddag;-)

Postat av: Lena

Absolut...både Shania Twain och Hammerfall är artister som gör bra musik och har massor med attityd. Härligt!!!

Postat av: Mia

Jättebra tolkningar, både musikaliskt och bildmässigt L

2011-04-16 @ 18:19:47
URL: http://matmia.blogg.se/
Postat av: Anni

jag säger bara - vänta tills du får se Cans i Så ska det låta - undrar om programmet skulle gå på fredag? Inte vet jag hur det klippts, men det var alldeles underbart att var på inspelningen!!!

Postat av: Fanny

Måste säga att jag till 100% gillar din blogg. Konstigt nog verkar jag inte kunna prenumerera på din blogg via BlogLovin' och jag undrar vad jag gör för fel. Är det någon annan som också har problem med det här?

2011-05-08 @ 11:03:08
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0