Musik & Foto - Melodifestivalen / Nyfiken på

Så var det Musik & Fotodags. Den här veckan är Pialottas tema Melodifestivalen och vilka av artisterna som deltar som man är lite extra nyfiken på.

Melodifestivlalen är ju något man följt genom många år. Många artister har fått ett extra genomslag genom att vara med där.
Tex Shirley Clamp, Jill Johnsson, Nanne grönvall och Barbados mfl. som var med anno 2003.

Av årets artister blir det Jenny Silver och Linda Pritchard som jag presenterar den här gången. Två damer med starka röster och bra drag i låtarna.

Det blir spännande att följa årets omgång.



 






Här
hittar du andras inlägg

Kommentarer
Postat av: Lena

Jag kan nog hålla med, både Jenny och Linda är två tjejer med härliga röster. Det finns flera stycken som faktiskt kan bli riktigt starka kort. Skall bli spännande som vanligt.

Postat av: Pialotta

Visst ska det bli spännande att följa artisterna/programmen:) Jenny Silver är ju ganska så het o musikalisk. Linda har jag knappast hört förut, men absolut, en stark röst.

Ha de gott ..

2011-02-04 @ 23:47:14
URL: http://kafferasten.blogg.se/
Postat av: agnetha

Hade för en kort sek Jenny Silver som favvo i denna deltäv. men sedan föll jag för Pernilla. I det stora hela håller jag på Melody Club. Jätteproffsiga o bra!!!

Postat av: Camilla "Lillagul"

Bra sångröster på bägge tjejerna !

Trevlig helg :)

2011-02-05 @ 11:36:07
URL: http://camillalillagul.blogspot.com
Postat av: Mia

Blir nog spännande det här, trots att jag egentligen inte är så förtjust i hur hela festen har utvecklats...Många nya artister för mig...

2011-02-05 @ 12:00:52
URL: http://matmia.blogg.se/
Postat av: Monica

Det lät väldigt bra, men jag undrar vad hon har på sej i första videon;-)Lite Lady Gaga stuk.

Jag har bandat Gynekologen i Askim som jag ska titta på medan ni andra lyssnar på skönsång;-)

Ha en skön lördag;-)

Postat av: Maria Berg

Ja, här sitter jag och inte är jag framför TV, men tänkte se det som folk prtar mest om på youtub framöver. Ja jag håller med Monica vad är det hon har på sig. Trevlig helg till dig, MB

2011-02-05 @ 20:48:02
URL: http://alltkangronska.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0