Hemma igen

Så är då semesterresan överstånden. Hemma igen.

Vi har varit många i sällskapet, 12 personer för att vara exakt. En mix av äldre och ungdomar.
Det har gått fantastiskt bra att samsas trots de olika åldersgrupperna och smakriktningarna.
Vi har åkt runt och tittat på en hel del sevärdheter tex båttur med stopp på fyra öar. Där fick vi simma med två sköldpaddor. En inte helt väntad situation och jag måste erkänna att jag klev snabbt upp i båten när det blev risk för närkontakt.:)
Vi har också varit på andra turer och sett lite mer av det genuina Thailand. Det finns så mycket vackert att njuta av men man ser också en del misär och att det finns stora skillnader mellan fattig och rik.

Jag behöver sortera intrycken och bilderna, (som har blivit många).
Det får bli en enda bild till bloggen idag, men jag kommer förmodlingen att visa upp Thailandsmotiv i parti och minut framöver.:)


Kommentarer
Postat av: Monica

Åh vad det ser härligt ut, annat än här där snön vräker ner för tillfället.

Ha en skön helg;-)

2011-03-18 @ 18:23:30
URL: http://ingemix.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0