En underbar dag!

Idag är det en underbar dag!


 
Tid för reflektion och egen tid!

Tolkningen beror inte på det grå vädret och regndropparna som hänger i luften, utan på att jag för första gången på länge kan sitta och filosofera i lugn och ro och blogga lite, lyssna på musik och bara VARA. Spotify är en gudabenådad uppfinning. Där kan man hitta en massa låtar som man inte hört på länge och uppliva gamla minnen. Musik & Foto hos Pialotta är en bra idéspruta när man vill  få nya och gamla tips om låtar av olika slag:)

Det har varit en hektisk period på alla vis med mycket jobb och sociala kontakter av olika slag och jag har inte ens hunnit med min favoritsysselsättning att bildblogga eller fota.

Visserligen gillar jag att ha kontakt med andra och vara aktiv, men ibland blir det för mycket. Ekorrhjulet har ingen vidare broms.

Mina bilder har en relativt ojämn kvalitet, men det är ett av mina andningshål att vara ute och fota, redigera och experimentera lite med redigeringen. Det är den bästa avslappningssysselsättning jag vet.

Så nu sitter jag på min "kammare" i stugan och bara njuter. Önskar att alla kan få ha en skön och avkopplande helg

Så jag tror att tonight´s gonna be a good night :)




Kommentarer
Postat av: Monica

Det var så lite så, förstod att det varit fullt upp.

Visst är det härligt att sätta sej ner och bara vara;-))))

Bra musik, ha en skön lördagkväll;-))))

2011-05-28 @ 19:48:19
URL: http://ingemix.bloggplatsen.se
Postat av: Ellinor

Jag vet inte riktigt hur jag hittade din sida, men jag är glad att jag gjorde det :). Prenumererar nu på din sida på BlogLovin'!

2011-07-11 @ 09:10:29
URL: http://gravidforsakring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0