Feeling dizzy

 
Härligt att det äntligen är fredag! Mina veckor är just nu tuffa och utmanar både professionell och privat kapacitet och när det äntligen blir helg får jag göra en ansträngning att släppa taget ochn koppla av. Ibland lyckas det och jag känner mig som på bilden. Andra gånger får jag kämpa lite mer för själsfriden.
På det arbete som ligger mig varmt om hjärtat finns det ganska många faktorer som man kan grubbla över. Man får göra sitt bästa för att vara positiv och se det goda i livet. Carpe Diem!  :) Eftersom det är fredag och jag känner mig en aning trött räcker det med ett glas rött för att jag ska illustrera bilden:)
Ha en god helg!
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Bertil

Tack för kommentar !

Fin bild på sinnestämningen efter lite vin ..:)

2012-12-08 @ 17:57:38
URL: http://minfotogen.blogspot.fi/
Postat av: kaffehörnan

Mycket magisk bra bild

2013-01-13 @ 23:54:29
URL: http://www.kaffehornan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0